Ebay kívánságlista | 2. rész


Hali Mindenki!
Elég sok idő telt már el az első ebay kívánságlistás bejegyzés óta, ezért úgy gondolom, hogy éppen itt az ideje egy újabbnak. Szerintem nem én vagyok az egyedüli ember, aki órákat tud eltölteni mindenféle dolgok nézegetéssel. Mára már kijelenthetem, hogy elég nagy ebay függő lettem, mivel a postás körülbelül 2 naponta biztos, hogy hoz valamilyen csomagot.
A mai posztban szerintem elég hasznos dolgokat sikerült összeválogatnom, vagyis számomra biztos, hogy hasznosak :). 



1.  5 db-os gyűrű szett $0.99  EBAY LINK
Nagyon egyszerű, mindenhez illik. Szuper! :)
2.  6 db-os gyűrű szett, $1.09 EBAY LINK
Szép, egyszerű, de mégis van benne valami ami nagyon megfogott.


3. Nyakláncok  kb. $1.53 EBAY LINK
Sok szép nyaklánc egy helyen.
4. Szíves nyaklánc $0.99 EBAY LINK
Annyira szép, elegáns kis darab.


5. 4 db-os karkötő szett $1.57 EBAY LINK
IMÁDOM :)
6. Feliratos óra $1.89 EBAY LINK
Nagyon szeretem az ehhez hasonló órákat, főleg ilyen áron.


7. Pénztárca $3.48 EBAY LINK
Nagyon régóta szeretnék egy szép letisztult pénztárcát. EZ lesz az. :)
8. Jegyzetfüzet $1.98 EABY LINK
Kezdődik a suli, és egy ilyen jegyzetfüzet elengedhetetlen. :)



9-10. Oldaljelölők/Post it $1.25 EBAY LINK 1. EBAY LINK
Az ilyen cuki dolgokkal lehet engem kilóra megvenni. :D 


11. Sportmelltartó $3.19 EBAY LINK
Nagyon sok jót hallottam róla, muszáj nekem is megrendelnem.
12. Rövid top $2.99 EBAY LINK
Igaz, elég nyárias, de egy kötött felső alatt teljesen jól megállná a helyét. :)


13.  36 db-os jelölő matrica $2.99 EBAY LINK 
Mindig jó, ha van egy-két matricánk, ráadásul ezekre krétával tudunk írni. :)
14. Chips készítő $2.98 EBAY LINK
Erről nem is kell semmit mondanom. KELL! :D

Ti szoktatok ebay-ről rendelni ?

Ha igen, miket ?

NÓRA






















































































Share:

0 megjegyzés