Nivea Creme Care tusfürdőhab | Teszt

Még augusztusban a Glamour Magyarország Instagram oldalán meghirdetett nyereményjáték nyertesei közül, én lehettem azon szerencsések egyike, akik kipróbálhatják a Nivea újdonságát, a Creme Care tusfürdőhabot.
Már a nyereményjáték előtt is szemezgettem vele az üzletek polcain, azonban valahogyan sosem került bele a kosaramba.Aztán unalmamban jelentkeztem erre a nyereményjátékra, és egy kellemes nyári napon jött az értesítés,hogy nyertem.:D
Mondanom sem kell,nagyon örültem neki. És mikor végre megérkezett a nyeremény,alig vártam,hogy kipróbálhassam.
Na de térjünk a lényegre! Mint az a képeken is jól látszik, a habocska egy fém csomagolásba van rejtve, és tulajdonképpen majdnem úgy kell használni,mint egy deo sprayt -azt leszámítva,hogy a tenyerünkbe kell belőle nyomni egy kicsit. Miért elég belőle keveset használni? Mert miután kinyomtuk a terméket, szemmel láthatóan elkezd növekedni a hab, szinte a kétszeresére.Kellőképpen tisztít, puhává varázsolja a bőrt, és a tipikus, kellemes Nivea-illat köszön vissza.

Összességében semmi negatívumot nem tudok mondani erről a termékről,talán csak annyit -de ez se nevezhető negatívumnak -,hogy először egy picit fura érzés volt használni, talán azért mert borotvahabra emlékeztetett. :D Ettől kezdve, nem kérdés,hogy újraveszem-e.
Még egyszer köszönöm Glamour a lehetőséget,hogy kipróbálhattam!:)

Ti próbáltátok már a 
NIVEA tusfürdőhabjait?

Share:

0 megjegyzés