Rimmel ScandalEyes gél állagú szemhéjtus | Teszt



Nagyon régóta keresgélek már gél állagú szemhéjtust,több-kevesebb sikerrel.A helyi Rossmannban csak a L'Oréal géles szemhéjtusa kapható - ami szerintem egy picikét drága-,több drogériás lehetőség meg nincs a városban.Ezért bejártam már az összes létező internetes drogéria és parfüméria webshopját, míg végül az emag.hu oldalán találtam meg a megfelelőt.
Korábban mindig is filces tust használtam, de azzal picit nehezen is tudtam dolgozni, ezért öntöttem úgy, hogy kipróbálom a gél állagút. Persze a különböző beauty videókban is ajnározzák a YouTuberek ezt a fajta szemhéjtust, így lehet ez is közrejátszott a megvételében.:D
A fentiekben már említett online piactér kínálatából az én választásom a Rimmel ScandalEyes gél állagú tusára esett. Ha jól emlékszem 1590 forintért jutottam hozzá (ingyenes kiszállítással), amiért 2.4 grammnyi terméket és egy szemhéjtus ecsetet  kaptam.


Mint azt a képen is jól láthatjátok, fekete színben rendeltem, 001 Black árnyalat. Ez nem kimondottan egy mélyfekete színű, de annyira pont fekete, amennyire szeretném. :D  Ecset segítségével nagyon precízen lehet vele dolgozni, könnyen szárad és a hozzájáró ecset sem kuka! Az ecset egyedüli hibája,hogy a festék képes 2-3 használat után nagyon beleszáradni, ezért ajánlott minden, de legalább két használat után kimosni. Egyébként könnyen lehet vele dolgozni,nem vesz fel túl sok festéket sem.
24 órán át tartó hatást ígér, azonban ezt sajnos nem tudja betartani, viszont egy fél napot (12 órát) simán kibír anélkül,hogy elkenődne vagy éppen felcsúszna a mélyítővonalba. :D Ennek ellenére viszont vízálló, bár eltávolítani sima sminklemosóval is el lehet.

Szóval, bátran ajánlom e termék kipróbálását mindenkinek. Az biztos,hogy  a szívembe lopta magát és többé nem váltok vissza filces tusra!

Ti próbáltátok már ezt a szemhéjtust?
 



Share:

0 megjegyzés