Őszi kedvencek | 2016


Nyakunkon a karácsony s az újév; és gondoltam megmutatom Nektek,hogy én miket is használtam -és azok közül is a kedvenceimet-,az elmúlt kissé hideg,zord  őszi hónapokban.Nem akarom tovább húzni ezt a kis bevezető részt,ha érdekel,hogy nekem mik voltak az abszolút favoritok, akkor olvass tovább! ;)
Sminkek terén nálam az abszolút nyerő a Maybelline The Blushed Nudes palettája volt,abból is a mályvásabb árnyalatok.Ezt a terméket,még Joy napok alatt sikerült beszereznem,de abszolút nem bántam meg.12 szuper pigmentált színt találhatunk benne,bár némelyik szín egy picit porzik és hosszabb idő után egy picit elmozdul a helyéről,ezeket leszámítva egyszerűen lehet velük dolgozni. Ami hozzájárt ecset az sem egyből kuka, a sörtés végével kimondottan szépen fel lehet vinni a színeket. A szemsmink elkészítéséhez legszívesebben egy pufi satírozóecsetet használok.És igen kedvenc ecsetem is lett ebben a hónapban,ami egy márkátlan,ebay-es darab, de rettentő szépen lehet vele  dolgozni és a sörtéi is nagyon puhák.

Térjünk át egy picit az ajakápolásra! A tél közeledtével képesek az ajkaim nagyon kiszáradni,ezért ebben az időszakban kihagyhatatlan számomra a radírozás és a hidratálás. Előbbi végrehajtásához az Essence Girls just wanna have fun  argánolajos radírját használtam, mely egyébként egy külön kiadás egyik darabja,és bár féltem tőle,hogy csalódás lesz,de az igazat megvallva, elég jól működik! Rettentően egyszerű használni -mivel  hagyományos,tekerős ajakbalzsamos külsőt kapott-,csak bekenjük vele a szánkat jó alaposan, majd leöblítjük.Ezután jöhet az ajakbalzsamozás,amihez én egy Labellot szoktam használni.És ha már ősz,akkor a rúzsok terén is muszáj valahogyan beújítani.A kedvencem idén ősszel egy barnás-nude-os matt rúzs volt,amit még az Avonból szereztem be ősz elején.
És ha már ősz -szeptember-,akkor sulikezdés.És mivel alapvetően zsíros a bőröm,így képes kifényesedni egy-egy tesióra után. A kifényesedés eltüntetésére én a Rival de Loop Young márkának az Anti shine paper nevezetű mattító lapocskáit szoktam használni, ami egyrészről azért kiváló,mert parfümmentes, másrészről pedig jól végzi a dolgát,harmadrészről pedig pénztárcabarát.
A hidegebb évszakokban előkerülnek nálam is a kézkrémek. És bár alapvetően nincsenek száraz mancsaim, szeretem egy picit táplálni őket ilyenkor.Erre pedig kiváló alternatíva a Dove Winter Care nevezetű kézkrémje,ami extra puhaságot és táplálást nyújt a kezecskéknek a Deep Care complex formulának köszönhetően.
És ha már ősz -és tél-,ilyenkor visszatérek hajápolás terén a már jól bevált L'Oréal Paris  Elseve  SICA-krémhez,aminek nemcsak kellemes illata van,hanem a hajvégeimet is remekül ápolja.

Remélem nem bánjátok,hogy egy picit hosszúra sikeredett ez a bejegyzés!
Ti miket használtok szívesen ősszel?


Share:

0 megjegyzés