Maybelline Baby Lips | Valentin-napi különkiadás


A legelső Baby Lips-emet még a tavaly őszi Glamour-napokon szereztem be. Megvettem,megszerettem. Első használatra szerelem volt.:D Így hát alig vártam, hogy újabb ajakápolók kerüljenek ki a drogériák polcaira.És hát februárban új tagokkal bővült a Baby Lips-ek családja.Azonban vajon a Valentin-napi különkiadás is ugyanolyan jól működik? Katt tovább, és megtudod! ;)
3-féle új ízben/kiadásban jött ki: almás, csokis, cukorkás. Velem a cukorkás jött haza. Na de először is hadd kezdjem a csomagolásával. Világ életemben ki nem állhattam a rózsaszín-zöld kombót,de ennél a kis ajakápoló csomagolásánál,valahogy ez a kombináció elragadó és csajos. Azt  hiszem ez volt az első dolog, ami igazán megfogott benne.De amikor hazaértem és a kíváncsiságtól fűtve kibontottam, akkor láttam meg,hogy milyen aranyos is valójában.Az ajakkence közepén egy cuki kis szívecske található. Hát nem édes?!:) Ennek a 14-es Candy Kiss nevű árnyalatnak nagyon halvány rózsaszínes, már majdhogynem nude színe van, valamint apró csillámokat is találhatunk benne. És olyan kellemesen édes,cukorkás illata van. Ami a hidratáló képességét illeti,azt még lehetne fokozni. Nem mondom azt,hogy abszolút semmi, inkább olyan közepes. Mindenesetre azoknak akik csak egy kis lágy színt szeretnének felvinni az ajkukra,biztos, hogy szeretni fogják. Nekem is a szívembe lopta magát, és egyvalami biztos, hogy ennél cukibb ajakápolót még nem használtam. :)



Ti próbáltátok már a Maybelline legújabb ajakápolóit?
 

Share:

0 megjegyzés