Essence Glossy Stick lip colour | Teszt


Végre,végre elérhető az új, tavaszi Essence szortimentfrissítése, ami talán a valaha volt legjobb újdonságokat tartalmazza. Rögtön meg is akadt a szemem az egyik új rúzsceruzán.Megvettem.Kipróbáltam.De vajon be is vált? Olvass tovább és megtudod!
Szóval kezdjük is. Én ezen rúzsceruzák közül a 01-es Radiant Rose árnyalatot választottam, mely egy halvány rózsaszín-nudeos színt ad az ajkaknak. És mivel én nem vagyok a feltűnő rúzsok híve -habár néhanapján egy erősebb rózsaszín tónusú rúzst simán feldobok -,ez az árnyalat telitalálat nálam. A mérete a terméknek nem nagyobb mint egy jumbo szemceruzáé, szóval kis helyen is elfér. Az egyedüli szépséghibája talán az, hogy hegyezős. És bizonyára nem én vagyok az egyetlen,akiknek meggyűlik a baja az ilyen hegyezős jumbo ceruzákkal.:D Arról, még nem tudok mit mondani,hogy mennyire könnyű vagy nehéz hegyezni, de majd a későbbiekben a poszt frissítéséből ez is kiderül.Az állaga a krémesebb kategóriába tartozik. És esküszöm,most jön a legjobb része: nem ül bele az ajkak pici kis ráncaiba! Tartósságát az árhoz viszonyítva szerintem kimondottan erős. Evés-ivással 4 órát simán kibír. És hiába glossy a neve - tehát fényes-, a végeredmény nem lesz nagyon fényes (szerencsére :D). Az egyik legtökéletesebb rúzs, ami a hétköznapokban bármikor megállja a helyét.:)

Ti már kipróbáltátok az essence új
rúzsceruzáit? 

Share:

0 megjegyzés