Testfeszesítés

Mi nők megteszünk mindent, hogy testünk feszes legyen. Ebbe a mindenbe beletartozik az egészséges táplálkozás, megfelelő mozgás és/vagy edzés, továbbá testünk és arcunk ápolása egyaránt. Különböző krémeket kenünk magunkra, hogy testünk striáit, narancsbőrös területeit eltüntessük. És ez még csak a nyár közeledtével
 jobban fokozódik. Szóval kettő szuperkencét szeretnék Nektek bemutatni, amik hatásosak és könnyen használhatóak.
Először is az AVON-nál áprilisban debütált a Solutions termékcsalád új, narancsbőr elleni termoaktív gélje.Segít a zsírégetésben és a narancsbőrös területet is képes bársonysimaságúvá varázsolni. No de mindezt hogyan? Hát úgy,hogy ez a gél nagyon rövid időn felmelegíti a bőrt (akár 1 percen belül), ezzel élénkítve a mikrokeringést, és mindez segít Nekünk a maximális hatás elérésében.Száraz és nedves bőrön is lehet egyaránt használni, de én nedves bőrön nem ajánlom, hiszen a melegítő érzés nagyon kellemetlenné tud válni egy idő után. Be kell,hogy valljam, egy picit szkeptikusan álltam a krém használatához, főként a melegítő hatásában kételkedtem. De ez a hatás olyan szinten működik, hogy az valami leírhatatlan. Kellemesen, nem túl égetően melegít. Azonban ez a 'melegség' nem tart tovább fél óránál és utána már el is illan ez az égető érzés. A csípő,comb és fenék tájékán ajánlott használni.
A másik szuper, és az én személyes kedvencem egyben, a Nivea zuhányzás közbeni bőrfeszesítő testápolója Q10 masszázsgyöngyökkel.Igazából nagyon keveset vártam ettől a terméktől. De azonnal meggyőzött mikor feszesebbnek láttam a bőrömet és a narancsbőrös területet is sikerült enyhítenie. Nagyon kellemes enyhén mentolos illata van. Tulajdonképpen egy egész regényt írhatnék róla,hogy miért szeretem, de azt hiszem bőven elég annyi, hogy ez a testápoló ZSENIÁLISra sikeredett és immáron (1 hónap alatt) a második flakonnal fogyasztom.:)
Összességében mindkettő termékről pozitív vélemény alakult ki bennem, és bátran ajánlom mindkettő használatát.:)


Ti próbáltátok már valamelyik
terméket?
Ti milyen bőrfeszesítő terméket használtok? 

Share:

0 megjegyzés