A fürdősó teszt | Tetesept


Bármennyire is szeretem a hosszú, relaxáló fürdőket, fürdősókat igen ritkán vásárolok és használok is. Ugyanis elég vegyes érzések kötnek hozzá, nem oldódnak fel jól a vízben, illat semmi, csak a fürdőkád alján maradó szemcsék szúró érzése marad. Eddig ezt hittem minden fürdősóról, ám minden megváltozott amikor 
a Tetesept márkától próbáltam ki a fürdést még élvezhetőbbé tévő termékeket. És a legjobb bennük,hogy a márkától minden fürdősó 100%-ban természetes tengeri sót tartalmaz.
A Relaxation nevű fürdősót kimondottan lazítós fürdőzésekhez tervezték. A test és lélek ellazulásához a mennyei, levendula-citromfű illat járul hozzá. Belopta magát a szívembe. Egyedüli negatívuma (már ha lehet annak nevezni), hogy a vizet nem igazán kellemes színűre festi be. Az illata tartós, az egész házat belengi, és kellemes illatát órákon át érezni.
A másik csodafegyver ettől a márkától, a Cold Relief nevű fürdősó, amit megfázás esetén is alkalmazhatunk, ugyanis javítja a közérzetet és megkönnyíti a légzést, ebben pedig az eukaliptusz, a kámfor és a rozmaring áll segítségünkre. Nem nagyon hittem benne,hogy tényleg "használ" egy náthás embernél, de kellemesen csalódtam. Tényleg segített a gyógyulási folyamatban és hamarabb kilábaltam a náthából. Igaz nyáron is meg lehet fázni, de talán kevésbé lesz szüksége erre az embernek, de ennek ellenére is mindig lesz itthon ezekből a fürdősókból. És a kád alján sem maradnak szúró kis szemcsék.

Ti próbáltátok már a Tetesept fürdősókat?
Ha igen, mi a benyomásotok/véleményetek róla?

Share:

0 megjegyzés