Frissesség flakonba zárva | szárazsamponok


A nyár beköszöntével valószínűleg egyre többen küzdötök azzal a problémával, amivel én is : a hamar zsírosodó haj problémájával. Így gondoltam, ennél jobb bejegyzéssel aligha lehetne indítani a nyarat. Két száraz samponról lesz szó, katt tovább és olvasd el !
 A mai bejegyzés témája még egészen február környékéig nyúlik vissza, amikor is megjelent az AVONnak az első száraz samponja.Kedvező áron volt, sőt kimondottan olcsón jutottam hozzá. Mivel azelőtt még
soha nem próbáltam semmilyen féle száraz sampont, nagy reményeket fűztem hozzá. Mosás utáni (kb.) 4. nap kezd el zsírosodni a hajam. És épp nem volt kedvem hajat mosni, hát gondoltam, mivel gyors és egyszerű használni kipróbálom. Igen ám, de ezután jött a feketeleves : csak még zsírosabb lett tőle a hajam és még egy kicsit viszketett is tőle a fejbőröm. Azért sajnáltam, hogy nem jött be, de mivel még soha nem használtam ilyet, gondoltam teszek vele még egy próbát, de megint csak kudarc. Tehát kénytelen voltam hajat mosni. Végül győzködtem anyut, hogy ő is próbálja már ki, hogy nála milyen hatást vált ki. És mindenki legnagyobb meglepetésére neki működött ! Na most anyunak rövid haja van, nekem meg hosszú. Tehát lehet, hogy csak rövid hajon működik. Az illatával amúgy nem volt semmi bajom, ennek is olyan tipikus avonos hajápoló illata van. Mindenesetre sajnálom, hogy nekem nem vált be, már csak a vidám csomagolása miatt is. 150 ml-es kiszerelésben kapható kb. 1300 forintért.

Pár hónappal később végül a kudarc ellenére vettem egy másik száraz sampont. Ezúttal Batiste-ot. Ezt azonban hosszas kutakodás a Krémmánián előzte meg. Rengeteg véleményt találtam, vegyeseket, de főleg pozitívat, többségében mindenki ódákat zengett róla. A kétség bennem volt, de végül megvettem. Mint ahogy azt a képen is láthatjátok, a Cool&Crisp fresh változatot vettem meg. Ennél sokan írták,hogy barna hajra nem jó,mert szürke foltot hagy maga után, de hál' istennek, nálam ez a probléma nem jelentkezett. Baromi egyszerű használni, nem hagy foltot a hajon, frissen mosott hatást kölcsönöz és az az illat! Na az, valami mennyei. Ilyenkor sajnálom,hogy egy kis illatmintát nem tudok Nektek küldeni. :D Immáron 1,5 hónapja használom és nagyon jó barátok lettünk.200 ml-es kiszerelésben kapható a drogériákban kb.1400 forintért.

A végkifejlet : most az Avon száraz samponja megy, de a Batiste-é marad.

Ti próbáltátok már az AVON szárazsamponját?
És Batiste-ot is próbáltatok már?
Várom a véleményeket!

Share:

0 megjegyzés